نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 18:30

مدیرعامل شمس آذر قزوین خبر توافق با مازیار زارع را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر توافق با مازیار زارع سرمربی سابق ملوان بندر انزلی، گفت: تاکنون با هیچ فردی توافق نکرده ایم و طی روزهای پیش رو با بررسی همه جوانب، کادرفنی تیم را معرفی می کنیم.

شهاب زندی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال شمس آذر اظهار کرد: بعد از پایان فصل لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر، علیرغم آنکه باشگاه شمس آذر به ادامه همکاری با سعید دقیقی علاقه داشت، وی با اعلام دلایلی از سرمربیگری تیم در فصل پیش رو کناره گیری کرد.

وی افزود: با این وجود ما همچنان به اینکه دقیقی تصمیم خود را عوض کند و هدایت تیم را در لیگ برتر را بپذیرد، امیدوار هستیم و هنوز این پرونده را مختومه نمی دانیم.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر اضافه کرد: در حال حاضر با تعدادی از بازیکنان تیم برای تمدید قرارداد مذاکره کرده ایم و برای جذب بازیکن جدید نیز بعد از تعیین تکلیف کادرفنی، اقدام خواهیم کرد.

زندی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر توافق شمس آذر با مازیار زارع سرمربی سابق ملوان بندر انزلی، گفت: تاکنون با هیچ فردی توافق نکرده ایم و طی روزهای پیش رو با بررسی همه جوانب، کادرفنی تیم را معرفی می کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253395

مهمترین اخبار ایران و جهان: