نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 16:04

مناطق صعب العبور مشگین‌شهر در انتظار امداد هوایی

مشگین‌شهر-معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مشگین‌شهر گفت: عشایر و روستاییان مناطق سخت‌گذر و صعب‌العبور با توجه به بارش برف و باران در ۲۴ ساعت گذشته نیازمند امداد هوایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کرامت ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با توجه به وضعیت بارش‌های اخیر در ارتفاعات شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: عشایر و روستاییان مناطق سخت‌گذر و صعب‌العبور با توجه به بارش برف و باران در ۲۴ ساعت گذشته نیازمند امداد هوایی هستند.

وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای امدادی از شب گذشته افزود: بارش باران و ناپایداری‌های جوی به ویژه در شهرستان‌های مشگین شهر، انگوت، اصلاندوز، سرعین، نیر، اردبیل، کوثر و خلخال تشدید شده و اعضای ستاد بحران شهرستان مشگین شهر از شب گذشته برای امدادرسانی به عشایر گرفتار در برف و رفع بحران پیش آمده تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مشگین‌شهر به مشکلات پیش آمده در سطح شهر بر اثر بارش برف و باران اشاره کرد و ادامه داد: بر اثر بارش شدید باران و برف در ارتفاعات راه‌های دسترسی به این عشایر مسدود شده و عشایر در تأمین علوفه‌های دام با بحران جدی روبرو شده‌اند.

کرامت با اشاره به تداوم شرایط نامساعد جوی و بارش‌ها خاطرنشان کرد: با توجه شرایط نامساعد جدی و عدم کمک رسانی به عشایر، خطر تلف شدن بیش از ۲ هزار رأس دام عشایر دور از انتظار نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213951

مهمترین اخبار ایران و جهان: