نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 11:45

وزارت دفاع: امام خمینی (ره) ایران را احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام قرار داد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای اعلام کرد: خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای اعلام کرد: خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

14 خرداد  یادآور فقدان و فراق بیش از سی و چهار ساله ملت وفادار و قدرشناس ایران از  بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) است . رهبری که همواره  تلألو اندیشه‌های ناب، حکیمانه و نورانی متصل به مخازن و معادن علم الهی اش بر جهان اسلام و امت مسلمان می تابد و غریو استقلال طلبی ،  آزادی خواهی ، عدالت جویی و حمایت از مستضعفان جهان  در گوش تاریخ، طنین انداز بوده و پژواک آن ترک های جدیدی بر استخوان های نظام  استکبار جهانی ایجاد کرده است و جهانِ متحیر، نظاره گر شکل گیری نظم جدید جهانی متأثر از مکتب فکری او است. 

امام خمینی رضوان الله تعالی علیه  در میان تعجب و دست پاچگی  قدرت های جهان ، انقلاب بزرگ قرن را بنا نهاد،  نهالی که امروز در قامت درختی تنومند ، هیمنه پوشالی و در حال فروپاشی آنان را به چالش می کشد و پناهگاه و نقطه امید مظلومان و مستضعفان جهان شده و  آسایش را از آنان سلب نموده است.

خمینی کبیر عزت  از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند  و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و  اسلام مطرح نمود. وی روح اعتماد به نفس، افتخار ، شجاعت ، خودباوری و مقاومت را در ملت های ستمدیده و آزادگان  جهان  دمید  و امت اسلامی را پس از سال ها فترت و غفلت احیا کرد و  اسلام  را  به عنوان قطب مهم قدرت و نقش آفرین به جهانیان معرفی نمود.

 اینک فرزندان انقلاب وی، وعده هایی که امام شان داده بود را محقق نموده اند و با ناو تمام ایرانی دنا، این محصول دانش مهندسان ایرانی به پهنه دریاها  و‌اقیانوس ها و با ماهواره بر های سیمرغ، ذوالجناح، سفیر و‌ سریر تا ثریا  و با هواپیماهای کوثر، یاسین و  سیمرغ در آسمان  ها جولان می دهند و با موشک های راهبردی خرمشهر، عماد و حاج قاسم برای دشمنان این سرزمین  خط و نشان  می کشند تا آوازه خمینی کبیر ، بیش از پیش بر ساحت جهان طنین انداز شود .

اگر چه در طول این سال ها کینه و حقد دشمنان ، منافقان و غافلان علیه ملت مظلوم ایران اسلامی  تداوم داشته ولی دسیسه آشکار و طرح پیچیده  اخیر آنان با جنگ ترکیبی و  هیاهوی امپراطوری رسانه ای با  هدف حمله به اندیشه های امام (رض) و سعی در زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام  اسلامی  بار دیگر فرصتی فراهم نموده است  تا در اجرای  فرمان جهاد  تبیین ، بیش از پیش خدمات امام و انقلاب اسلامی به ایران و جهان بازگو گردد.

در سال های فقدان حضرت امام ، مقام‌معظم رهبری حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان خَلَف صالح و شاگرد ممتاز امام راحل با رهبری حکیمانه، داهیانه، عزتمندانه و شجاعانه خود التیام‌بخش این فراق بوده  و توانسته است انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان را از گردنه‌های صعب‌العبور به سلامت عبور داده و بر قله‌های افتخار و عزت برساند.

وزارت دفاع و ‌پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن میهن اسلامی‌مان، بار دیگر  با آرمان های بلند امام و راه شهیدان و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا  امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت نموده و بر ادامه مسیر آنان و هم چنین تداوم قدرت‌افزایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تأکید می‌نماید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1258595

مهمترین اخبار ایران و جهان: