نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 19:28

فرهنگیان و کارگران دوراهک تجلیل شدند

بوشهر- به مناسبت هفته معلم و روز کارگر، جشن بزرگ تجلیل از فرهنگیان و کارگران شهرداری دوراهک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز کار و کارگر، و هفته معلم جشن بزرگی به همت شورای اسلامی و شهرداری دوراهک با حضور خانواده‌های پرسنل شهرداری و فرهنگیان شهر دوراهک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان دیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان محلی دوراهک برگزار گردید از فرهنگیان و کارگران شهرداری دوراهک و همچنین فرهنگیان بازنشسته این شهر تجلیل به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در این مراسم گفت: ارجمندی دانش، اندیشه ورزی، آموختن و مقام معلم ریشه در فرهنگ تمدن ساز ایران عزیزمان دارد.

عبدالحسین جهانگیری اظهار داشت: نظام آموزشی هر کشوری قلب تپنده توسعه و پیشرفت آن کشور است و در جامعه‌ای که حوزه آموزشی علمی، پوبا و خلاق و عاشق نداشته باشد؛ همه بخش‌های آن جامعه آسیب می بیند.

جهانگیری ضمن گرامیداشت روز کارگر و جایگاه کارگر در دین اسلام گفت: بدون تردید دین اسلام مترقی‌ترین دین ارزش گذار ی و احترام به کارگر است. اسلام به کار و کارگر ارزش بسیار والایی داده است به گونه‌ای که کار کردن را از بزرگترین عبادت‌ها و وسیله‌ای برای تقرب به پروردگار شمرده است.

فرهنگیان و کارگران دوراهک تجلیل شدند

شهردار دوراهک نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته معلم گفت: کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند.

حسین محمدی از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت‌های شهرداری یاد کرد و افزود: همه کارکنان شهرداری از مدیر و مسئول اداری گرفته تا راننده و پاکبان همه کارگر هستیم و به این شغل و جایگاه اجتماعی خود افتخار می‌کنیم.

محمدی تصریح کرد: اگر تنها یک روز وقفه در کار شهرداری پیش بیاید آن موقع است که اهمیت و حجم کار شهرداری و کارگران خدوم و زحمتکش این نهاد خدمتگزار آشکارتر می‌شود.

شهردار دوراهک با تاکید بر اینکه مهارت آموزی رکن توسعه و اشتغال پایدار در هر منطقه‌ای است و باید به نگاه به ظرفیت‌های شهر دوراهک در این شهر توسعه یابد گفت: در شرایط فعلی با تقویت آموزش‌های مهارتی و توانمندی مردم در امر مهارت می‌توان کارهای خوبی در رابطه با درآمدزائی و همچنین ایجاد کسب و کار انجام داد.

حسین محمدی اظهار داشت: شهردار و شورای شهر وظایف خود را بدرستی شناسایی کرده و با تدوین یک برنامه ریزی اصولی و دقیق و کارشناسی و استفاده از منابع مالی شفاف و پایدار برای پیشبرد امور شهر اقدام می‌کنند.

فرهنگیان و کارگران دوراهک تجلیل شدند

محمدی اعتمادسازی و جلب مشارکت مردم را از اولویت‌های مهم مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: بدون تردید با مشارکت مردم می‌توان مسائل و معضلات شهری را برطرف کرد و بدون این مهم موفقیتی حاصل نخواهد شد.

در این مراسم که خانواده‌های کارگران شاغل در واحدهای مختلف شهرداری و فرهنگیان شهر دوراهک نیز حضور داشتند از کارگران واحدهای مختلف شهرداری و تمامی فرهنگیان شهر دوراهک با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1195207

مهمترین اخبار ایران و جهان: