نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 15:05

مردم شهرستان دیر پیشتاز دفاع از انقلاب هستند

بوشهر- فرمانده سپاه سبدالشهدا (ع) شهرستان دیر گفت: مردم ولایت مدار شهرستان دیر درهمه عرصه‌ها و برنامه‌ها به خصوص در زمان انقلاب و دفاع مقدس حضوری چشمگیری داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی حسینی نیا صبح شنبه در مراسم یادواره آبروی محله شهید عالی پهلوزاده در آبدان اظهار داشت: ما باید قدر دان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و دهه کرامت اضافه کرد: شهرستان دیر بیش از ۱۱۴ رزمنده که هفت نفر این رزمندگان در بخش آبدان و در این عملیات حضور داشتند و یک شهید تقدیم این انقلاب کردند.

فرمانده سپاه دیر دو عامل توکل بر خداوند و تقوا را باعث نام گذاری عملیات بیت المقدس عنوان کرد او افزود: این عوامل باعث پیروزی شکوهمند شد و امروز هم همین دو عامل در مسیر انقلاب اسلامی ما و پایداری انقلاب اسلامی ما اثر گذار است.

سرهنگ حسینی نیا تصریح کرد: برای قرار گرفتن در مسیر شهدا و رسیدن به این مقام، اول اراده و دوم شناخت میدان‌های کسب معنویت لازم است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر افزود: شهید عالی پهلوزاده در ابتدا شهید بود و بعد به مقام شهادت رسید و این در خدمت مردم بودن او را در مسیر شهادت قرار داد.

در پایان مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه دیر و مسئولان بخش از خانواده شهید عالی پهلوزاده و رزمندگان و خانواده شهید که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1241751

مهمترین اخبار ایران و جهان: