نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 19:26

توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر، گفت: از ابتدای ماه محرم با همکاری ۱۶۳ آشپزخانه طرح اطعام حسینی یک میلیون و ۶۰۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای تهیه این تعداد غذای گرم بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان از محل کمک‌های خیّران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

دهرویه با بیان اینکه سال گذشته ۴ میلیون ۶۰۰ وعده غذای گرم میان خانواده‌های محروم توزیع شد، ابراز امیدواری کرد: در ایام ماه محرم و صفر امسال نیز این تعداد افزایش یابد. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی همچنین به توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح احسان حسینی اشاره کرد

وی گفت: از ابتدای ماه محرم ۲۵ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی با همکاری خیّران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و سازمان‌ها میان نیازمندان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده نیز بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

دهرویه با اعلام روش‌های مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره تلفن گویای ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، کمک‌های خود را در طرح اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420451

مهمترین اخبار ایران و جهان: