نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 18:43

بزرگ ترین داروخانه هلال احمر غرب کشور در ایلام آماده بهره برداری

ایلام-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از بهره برداری بزرگ ترین داروخانه غرب کشور توسط هلال احمر در این استان خبر داد.

غلامرضا علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: این داروخانه در مرکز استان با هدف ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص با صرف هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسعه و تجهیز شده است.

علی محمدی ادامه داد: عملیات توسعه و تجهیز این داروخانه به عنوان بزرگ‌ترین داروخانه غرب کشور نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال آغاز و در مدت سه ماه تکمیل و آماده ارایه خدمات به بیماران خاص است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با ذکر اینکه تجهیز و توسعه این داروخانه تحول گسترده‌ای در تامین داروهای بیماران خاص استان دارد، افزود: این بیماران پیش از این برای تامین برخی اقلام دارویی مجبور به عزیمت به استان‌های همجوار بودند که علاوه بر تحمیل هزینه‌های زیاد، باعث اتلاف وقت این عزیزان می‌شد که با احداث این داروخانه این مشکلات رفع شده است و اکنون این داروخانه به عنوان بزرگترین تامین کننده دارو، در راستای تامین داروهای تک نسخه‌ای بیماران خاص فعالیت می‌نماید.

علی محمدی بیان کرد: این داروخانه با بیش از ۳۰۰ مترمربع و فضای کافی جهت ذخیره داروهای راهبردی با فضای مناسب انتظار آماده ارائه خدمت به اقشار مختلف مردم مخصوصاً بیماران خاص می‌باشد و مجموعه‌ای در خور شان بیماران با موقعیت مناسب می‌باشد.

وی همچنین از توسعه مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی این جمعیت در کنار این داروخانه با ۱۲ درمانگاه تخصصی خبر داد و گفت: قرارداد این طرح نیز عملیاتی و با پیمانکار منعقد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438651

مهمترین اخبار ایران و جهان: