نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 14:32

لزوم رفع مشکلات خانه مطبوعات بوشهر/ خانه احزاب فعال می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات خانه مطبوعات گفت: خانه احزاب بوشهر فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر با بیان اینکه خبرنگاران مجاهدان عرصه نبرد جنگ نرم هستند اظهار داشت: از تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه‌های استان بوشهر که با مجاهدت و تلاش خود زمینه توسعه و آرامش استان را فراهم می‌سازند قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز جهاد تبیین امری ضروری است و خبرنگاران نقش ویژه‌ای در این موضوع مهم ایفا کرده و خدمات نظام را مستمر به جامعه اطلاع رسانی می‌کنند.

وی افزود: بنده همیشه سعی و تلاش کرده‌ام که حامی و همراه رسانه‌ها و خبرنگاران استان در دولت و دستگاه‌های اجرایی استان باشم و در بررسی مسائل و مشکلات آنان در حد توان اقدام و پیگیری لازم انجام دهم.

پورات به جایگاه و نقش مهم و تأثیرگذار خبرنگاران و روزنامه نگاران در رشد و پویایی جامعه و شکل دهی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران به دلیل مسئولیت خطیری که برعهده دارند در عین حال با مشکلات عدیده‌ای نیز مواجه هستند که ضرورت دارد دستگاه‌های ذیربط عنایت و حمایت بیشتری برای حل این مشکلات از خود نشان دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات خانه مطبوعات گفت: در تلاش هستیم تا خانه احزاب بوشهر فعال شود.

وی استفاده از ظرفیت صنایع استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ استان بوشهر مشکلات متعددی وجود دارد که برای رفع این مشکلات باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430495

مهمترین اخبار ایران و جهان: