نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 18:50

انرژی های تجدید پذیر مزیت قوی شهرستان سربیشه است

بیرجند- فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه پتانسیل های این شهرستان جای کار رسانه ای بیشتری دارد، گفت: انرژی های تجدید پذیر، مزیت قوی شهرستان سربیشه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا لکزایی در بازدید از خبرگزاری مهر که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: به نمایندگی از مردم و جامعه مدیران شهرستان سربیشه به دیدار خبرنگاران و جامعه خبری خراسان جنوبی می‌رویم تا خدا قوتی بابت تلاش‌های یک ساله آنان داشته باشیم.

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه تولید خبر در شهرستان سربیشه در بخش‌های مختلفی چون صنایع و معادن، کشاورزی، تجارت و مرز رسمی و …ظرفیت های بی شماری دارد، گفت: سربیشه در بخش انرژی‌های تجدید پذیر و خورشیدی مزیت دار است.

وی با بیان اینکه در آخرین انتخابات انجام شده در کشور مردم شهرستان سربیشه حضور صد درصدی داشته‌اند، بیان کرد: ثبت نام الکترونیکی از داوطلبان شرکت در نمایندگی مجلس از ۱۶ مرداد آغاز شده که امیدواریم با مشارکت خوب مردم برگزار شود.

لکزایی با اشاره به روز سربیشه افزود: بعد از عملیات کربلای ۵ در ۲۶ دی ماه ۲۰ شهید شهرستان سربیشه بر روی دستان مردم این شهر تشییع شدند و از این جهت این روز به روز سربیشه مشهور شد و ما تلاش داریم این روز را با شکوه برگزار کنیم.

فرماندار سربیشه گفت: باید پیام شهدا را از طرفی و اقدامات انجام شده در کشور را در راستای امید بخشی به مردم منتقل و تبیین کنیم.

لکزایی با بیان اینکه کار ماندگار هیچگاه به تعداد و کمیت افراد نیست، یادآور شد: خلوص یک کار است که از آن یک اثر ماندگار می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه مردم به دولت سیزدهم و اقدامات آن امید دارند، یادآور شد: بی شک در یک سال آینده مردم طعم شیرین نتایج اقدامات دولت به ویژه در حوزه اقتصادی را خواهند چشید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432695

مهمترین اخبار ایران و جهان: