نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 15:47

استمرار حمایت‌ها از شهرداری برای توسعه پروژه‌های شهری

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت‌ از شهرداری برای توسعه پروژه‌های شهری باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار کرد: وحدت، یکدلی و همدلی اعضای شورای شهر می‌تواند در توسعه، شکوفایی، پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: تأمین نیازهای اعتباری شهرداری و حمایت از پروژه‌های کلان و تأثیرگذار آن در طول سال انجام پذیرفته و همچنان برای تسریع در عملیات پروژه‌ها، این حمایت‌ها استمرار خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همت شورا و شهردار برای خدمت‌رسانی، توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر مرکز استان را می‌تواند به‌دنبال داشته باشد.

نیکزاد با اشاره به حضور مستمر استاندار در مرکز کشور گفت: سفر هفتگی استاندار به تهران و ملاقات‌های متعدد وی با وزرا و معاونین ریاست‌جمهوری در تاریخ این استان بی‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم به‌طور هم‌زمان پروژه‌های مختلف شهرداری با صرف اعتباری حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029895

مهمترین اخبار ایران و جهان: