نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 23:15

استان فارس قهرمان کشتی فرنگی کارگران کشور شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اعلام کرد که ورزشکاران این استان موفق به کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی مسابقات کارگران کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، وحید خداپرست با اعلام این خبر گفت: مسابقات کشوری کشتی فرنگی کارگران به میزبانی اصفهان با حضور ۱۶ تیم از ۱۵ استان‌های البرز، کرمانشاه، تهران، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، مرکزی، کرمان، فارس، گیلان، قم، کردستان و دو تیم از استان اصفهان در ۱۰ وزن و با حضور بیش از ۱۹۰ نفر ورزشکار، مربی و عوامل اجرایی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها مهدی کمالی در وزن 55 کیلوگرم، ایمان داودی در وزن 63 کیلوگرم و علیرضا کارگر در وزن 67 کیلوگرم، علیرضا غفاری در 87 و حمیدرضا جعفری در 82 کیلوگرم صاحب عنوان قهرمانی و مدال طلا شدند.

خداپرست گفت: در این دوره حسین شکری در 97 کیلوگرم مدال نقره و احمدرضا کروبی در وزن 77 کیلوگرم مدال برنز کسب کردند تا تیم استان فارس با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کسب 188 امتیاز مقتدرانه عنوان قهرمانی را به دست آورد.

امید جواندل، رئیس هیئت ورزش کارگری فارس نیز گفت: باتوجه به بهبود وضعیت ورزش کارگری در سال 1401 شاهد بیشترین حضور ورزشکاران فارس در مسابقات کشوری بودیم و این حضور موفقیت‌هایی را به دنبال داشت.

فارس بیشترین پتانسیل را در کشتی دارد

جواندل با اشاره به ظرفیت‌های فارس در رشته ورزشی کشتی در میان جامعه کارگری استان، افزود: تیم اعزامی فارس ضمن طی کردن جلسات تمرینی و هماهنگی، با آمادگی به این مسابقات اعزام شد و غلامرضا امیرنژاد، سرپرست تیم و همچنین حمیدرضا پوریافر، عباس محب تاش و روانبخش قنبری به عنوان مربیان تیم، کوشش کردند تا عنوان قهرمانی به کارگران فارس برسد.

جواندل ابراز امیدواری کرد که با توجه به اینکه مسابقات مذکور انتخابی نفرات تیم ملی کارگران کشور برای اعزام به مسابقات قهرمانی کارگران جهان در مکزیک خواهد بود لذا شاهد حضور قهرمانان ارزنده کارگری فارس در آوردگاه جهانی باشیم.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان فارس گفت: برنامه ریزی لازم برای قدردانی از این مدال آوران ملی و مربیان و سرپرست تیم با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098295

مهمترین اخبار ایران و جهان: