نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 14:19

برگزاری طرح «کاروان قرآنی انقلاب» در ۲۷ منطقه از جهرم

جهرم-مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم از برگزاری طرح «کاروان قرآنی انقلاب» به مناسبت دهه فجر در ۲۷ نقطه از شهرستان جهرم خبر داد.

حسن عزیزی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طرح «کاروان قرآنی انقلاب» به همت دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم و همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم افزود: این برنامه که از ۱۲ بهمن به اجرا در آمده تا ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهر و روستاهای شهرستان جهرم به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه این طرح در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و همچنین ایام دهه فجر برگزار شده است، بیان کرد: کاروان قرآنی انقلاب با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی شده است.

عزیزی نیا افزود: این محافل قرآنی شامل تلاوت مجلسی، اجرای محفل حفظ قرآن توسط حافظان قرآن نوجوان و بیان نکات قرآنی است که در مساجد، حسینیه‌ها، امام زادگان، پایگاه‌های بسیج و دیگر اماکن برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: هر چه که دشمن در پی اسلام هراسی باشد، علاقه مندان به قرآن با عزمی استوار تر و تلاشی بیشتری در راستای ترویج قرآن و فعالیت‌های قرآنی قدم بر می‌دارند به نحوی که سال گذشته در ایام دهه فجر قریب به ده محفل قرآنی برگزار شد و امسال با تلاش بسیجیان جهرم ۲۷ محفل قرآنی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1022551

مهمترین اخبار ایران و جهان: