نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 12:04

اردوی ۴۰۰ میلیون تومانی آزادکاران جوان با هزینه شخصی!

رئیس هیات کشتی استان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد جوانان در این استان از تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اسماعیل کیومرثی رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان غربی در مورد هدف از میزبانی اردوی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: با توجهی که مدیر فنی تیم‌های کشتی آزاد به این استان داشت، ۱۵ کشتی گیر به همراه ۵ مربی از استان ما در این اردو حاضر شدند که این موضوع به رشد و افزایش دانش کشتی گیران و مربیان کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف متولیان کشتی استان، افزایش تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون کشتی است گفت: هر زمان فدراسیون صلاح بداند در کنارشان هستیم و از اینکه بتوانیم باری هر چند کوچک از دوش فدراسیون برداریم خوشحال می‌شویم. با توجه به اینکه برگزاری اردوها در استان به سطح کیفی کشتی گیران و مربیان کمک می‌کند قصد داریم سال آینده هم اردوی تیم جوانان و نوجوانان را میزبانی کنیم.

رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان غربی در مورد امکانات و زیرساخت‌های کشتی استان گفت: در ۱۷ شهرستان ۱۲ خانه کشتی مجزا داریم. در شهرستان‌های کشتی خیز مشکلی نداریم اما در عوض چند شهرستان محروم داریم که فاقد امکانات هستند و انتظار داریم فدراسیون کشتی به این شهرستان‌ها نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی در پایان ادامه داد: بیش از ۴۰۰ میلیون توامن برای اردوی جوانان هزینه شد و محل اسکان آنها در یک هتل چهار ستاره بود. البته این هزینه‌ها با همکاری ورزش‌یاران اعم از بعضی از رؤسای هیأت شهرستان‌ها تأمین شد. در واقع با هزینه شخصی این اردو را برگزار کردیم و خوشحالیم به اذعان سرمربی تیم، این اردو یکی از بهترین اردوهای ملی پوشان بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044195

مهمترین اخبار ایران و جهان: