نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 12:03

حل مشکلات مردم از عبادت نیز بالاتر است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه فرصت خدمت برای مسئولان اندک است، گفت: گاهی حل مشکل مردم از عبادت نیز جایگاه بالاتری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت‌ها همواره دست یک نفر نیست و جابجا می‌شود لذا امروز فردی مسئول است و فردا دیگری مسؤلیت دارد.

امام جمعه بجنورد این مسئولیت‌ها را وسیله آزمایش توصیف کرد و گفت: زمانی که دوران مسئولیت فردی به اتمام می‌رسد، خود و مردم به او نمره می‌دهند و در آخرت نیز مورد سنجش خداوند قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کرد، افزود: باید در شرایط فعلی برای این مردم کار کرد زیرا این اقدام رضایت مردم را در پی دارد و رضایت خداوند نیز در رضایت مردم است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مسئول نباید همانند کارمند رفتار کند زیرا کارمند خود را مکلف به اقدامات خاص در زمان معین می‌داند در حالی که مسئول باید تمام وقت در خدمت مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عنایت به مسائل فرهنگی نیز باید مورد توجه مسئول در هر مجموعه‌ای باشد زیرا بازدهی آن مجموعه را بالا خواهد برد.

وی رعایت حرمت اشخاص هر مجموعه را الزامی دانست و افزود: مجموعه علمی دانشگاه علوم پزشکی مرجعیت خاصی دارد لذا باید مراقب حرمت‌ها بود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: گاهی حل مشکل یک نفر از عبادت نیز بیشتر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067795

مهمترین اخبار ایران و جهان: