نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 17:22

مشارکت مدیران واحدهای تولیدی در دوره‌های آموزش استانداردهای ملی

اردبیل-مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در دوره‌های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در دوره‌های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی لازم و ضروری است.

وی افزود: با شروع سال ۱۴۰۱ که به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است از دستگاه‌ها، تجهیزات و آزمایشگاه واحدهای تولیدی به صورت هفتگی بازدید به عمل آمده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات واحدهای تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم گفت: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

علایی با بیان اینکه رمز ماندگاری برند محصولات، به روزآوری فناوری تولید و ارتقا کیفیت است، تصریح کرد: یک محصول زمانی ماندگار است که ایمنی و سلامت مشتری را تأمین کند و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می‌رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد.

وی افزود: اداره کل استاندارد استان اردبیل همواره در کنار واحدهای تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار، حمایت از تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034507

مهمترین اخبار ایران و جهان: