نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 11:09

پیام‌های جداگانه «رحمان» به رؤسای جمهور ترکیه و سوریه

رئیس جمهور تاجیکستان در پیام‌های جداگانه جان باختن تعداد زیادی از مردم در ترکیه و سوریه بر اثر زمین‌لرزه شدید را به سران این دو کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان»، رئیس جمهور تاجیکستان در پیامدهای جداگانه جان‌باختن تعداد زیادی از مردم بر اثر زلزله شدید در ترکیه و سوریه را به «رجب طیب اردوغان» و «بشار اسد»، رؤسای جمهور این دو کشور تسلیت گفت.

در پیام رحمان به اردوغان آمده است: خبر جان‌باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم، همچنین خسارات هنگفت مادی ناشی از زلزله شدید در مناطق جنوب – شرقی ترکیه موجب تاسف عمیق ما شد.

در رابطه با عواقب ناگوار این بلای طبیعی، مراتب همدردی و تسلیت صمیمانه خود را به جنابعالی و همه مردم دوست ترکیه ابراز داشته و به بستگان و دوستان قربانیان صبر جمیل و برای همه آسیب‌دیدگان شفای کامل آرزو می‌کنم.

در پیام رئیس جمهور تاجیکستان به رئیس جمهور سوریه در این رابطه آمده است: خبر وقوع زمین‌لرزه شدید در  کشور دوست سوریه که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم و خسارات سنگینی شد، موجب تاسف و تاثر ما گردید.

در این لحظات سخت مراتب همدردی خود را با جناب آقای رئیس جمهور و همه مردم دوست سوریه ابراز می‌کنم و برای بستگان و دوستان قربانیان صبر و برای همه مجروحان شفای کامل آرزو دارم.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024251

مهمترین اخبار ایران و جهان: