نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:36

مشارکت در راهپیمایی۲۲ بهمن بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه دشمن است

گرگان- امام جمعه گرگان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: مشارکت در این راهپیمایی عظیم‌، بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه ها و توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی و ملی برای همه آحاد مردم تلقی می‌شود که می‌تواند تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران را خنثی و نقشه بر آب کند.

امام جمعه گرگان گفت: امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا با همراهی رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود در صدد هستند با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنند.

وی گفت در این شرایط حساس داخلی و بین المللی حضور پرشور و گسترده مردم مشت محکمی بر زیاده‌خواهی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران بوده و نشانه‌ای از پایبندی و دلدادگی مردم به کشور است.

نورمفیدی بیان کرد: هرچند در کشور مشکلاتی وجود دارد اما مردم برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی و پاسداری خواهند کرد.

امام جمعه گرگان افزود: در ۲۵۰ سال اخیر کشور، زعما و بزرگان متعددی مانند میرزای شیرازی، میرزا کوچک‌خان جنگلی، شهید مدرس، ریسعلی دلواری برای آزادی کشور از جنگ استبداد و استکبار جانفشانی‌های بسیاری کردند که در نهایت حضرت امام خمینی (ره) با همراهی ملت موفق شد آزادی و استقلال را به مردم هدیه دهد.

امام جمعه گرگان با اشاره به وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی و همچنین کشورهای سوریه و ترکیه از آحاد مردم خواست با توجه به سرمایه هوا در این مناطق در ارسال کمک‌های انسان دوستانه مشارکت داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031651

مهمترین اخبار ایران و جهان: