نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 23:43

تامین اعتباربرای بازسازی بافت‌ فرسوده اردبیل باجدیت پیگیری می‌شود

اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اعتبار برای بازسازی بافت‌های فرسوده در شهر و محلات ۱۳ گانه با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه پروژه‌های متعدد در مناطق مختلف شهری از جمله مناطق ۱۳ گانه در حال انجام است، اظهار کرد: تأمین اعتبار برای بازسازی بافت‌های فرسوده در شهر و محلات ۱۳ گانه با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین پیگیر تأمین قیر رایگان و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری نیز هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم از وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی و بانک شهر پیگیر منابع مالی برای شهرداری‌های کشور به‌خصوص شهر اردبیل باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پروژه‌های بزرگ و مهمی در حوزه عمران شهری اردبیل توسط شهرداری آغاز شده است که این پروژه‌ها در روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور و خروج تعدادی از شهرک‌ها از بن بست مؤثر خواهد بود.

نیکزاد ادامه داد: ایجاد پارک‌ها جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری و تأمین زیرساخت‌های شهر توسط شهرداری اردبیل در حال انجام است که انتظار داریم این اقدامات در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927307

مهمترین اخبار ایران و جهان: