نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 14:55

دشمن جز به نابودی انقلاب و نظام اسلامی نمی‌اندیشد

بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: دشمن جز به نابودی انقلاب و نظام اسلامی ما نمی‌اندیشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: دشمن روی تخریب رهبری تمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: رهبری عامل پیش برندگی انقلاب و مرکز ثقل انقلاب اسلامی و تداوم بخشی به انقلاب اسلامی است و رهبری عامل عبور از بحران‌ها و چالش‌های اساسی کشور است.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: رهبری عامل هویت‌سازی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت کشور و تقویت انسجام ملی است و نقش برجسته در حفظ و تقویت شیعه و سنی دارد.

وی با بیان اینکه رهبری مقبولیت و محبوبیت در بین آحاد مردم ایران و منطقه را دارد، افزود: رهبری برهم زننده موازنه قوا در منطقه به نفع انقلاب اسلامی و کشورهای مستقل و مظلوم در برابر استکبار جهانی است.

مصلح با اشاره به اینکه رهبری جلوگیری از نفوذ و پیاده سازی سیاست‌های استعماری غرب در منطقه است، تاکید کرد: رهبری فرهنگ سازی و گفتمان سازی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، رهبری شخصیتی علمی فرهنگی، وارسته، منطقی. متقی، شجاع و ساده زیست است.

امام جمعه دشتستان افزود: فرضیه حجاب و عفاف از محکمات دین و دستورات قطعی قرآن است و بیش از ۱۰ آیه شریفه صراحتاً دلالت بر ضرورت حجاب و عفاف برای بانوان مسلمان امر دارد.

وی ادامه داد: شاید آن روز مسلمانان سر این همه تاکید بر مقبولیت حجاب عفاف را درک نمی‌کردند ولی امروز که دشمن اصلی ترین راهبرد خود را برای براندازی بزم و اندلسی کردن ایران قرار داده است.

مصلح خاطرنشان کرد: از اصلی ترین عوامل بقای فرهنگی و تمدن ایران اسلامی موضوع عفاف و حجاب است، امام خامنه ای در هشداری مهم یادآور شدند سیاست امروز سیاست اندلسی کردن ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: توصیه به حجاب اسلامی یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید در وصیت‌نامه شهدا است که به چند مورد اشاره کردند، شهید جعفر زاده در وصیت نامه خود این طور نوشته‌اند ای خواهرم قبل از هر چیزی استعمار از سیاهی چادر تو می ترسد تا سرخی خون من.

امام جمعه دشتستان اظهار داشت: دشمن جز به نابودی انقلاب و نظام اسلامی ما نمی‌اندیشد و اقدامات هنجارشکنان و براندازانه چون آتش زدن مساجد، آتش زدن پرچم مقدس ایران اسلامی، کشیدن حجاب از سر بانوان وطنم، همه رفتارهای خلاف عفت و حیا، میدان‌داری اراذل و اوباش و افراد معلوم الحال در این آشوب‌ها، ترفند کشته سازی سردادن شعارهای ساختارشکنانه، حمایت تمام عیار خارج نشینان اعم از منافقین سلطنت طلب‌ها تجزیه طلب‌ها جیره خواران آل سعود از این اغتشاشات کور و غیر مردمی همه و همه به روشنی گویای این حقیقت است که اینها اصل اسلام و نظام اسلامی را نشانه گرفته‌اند و تجزیه و براندازی ایران اسلامی برنامه ندارند.

وی اظهار داشت: تحقیق و پژوهش، تحقیق و پژوهش از زیر بناهای اساسی کشور است به این معنی که اگر این زیر بنا به خوبی ایجاد شده باشد ساختمان ایجاد شده بر روی این بنا یا همان کشور بسیار مستحکم ساخته خواهد شد و نبود این استحکام در تمام بخش‌های کشور قابل لمس خواهد بود.

مصلح تاکید کرد: اگر زیربنای ایجاد شده ضعیف باشد کشور نیز در هیچ قسمت آن استحکام و دوام پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین کشور ما اگر بخواهد پیشرفت نماید حتماً و تماماً باید از همین مسیر پیش رود به سرمنزل مقصود برسد.

مصلح افزود: شنبه ۲۶ آذر روز حمل و نقل روز حمل و نقل را به همه رانندگان خدوم و زحمتکش عرض تبریک دارم مسئولین باید بیش از این به این قشر زحمتکش توجه نموده و مشکلات آنها را بررسی و مرتفع کنند.

وی تاکید کرد: یکشنبه ۲۷ آذر شهادت آیت الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه این روز مبارک را به همه حوزویان و دانشگاهیان عرض تبریک دارم و در این برهه زمانه بیش از هر زمان نیاز به همدلی و همکاری بین این دو قشر مؤثر در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 914107

مهمترین اخبار ایران و جهان: