نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 20:27

کابوس حاج قاسم برای دشمن تمام نشدنی است

سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز جمعه 15 دی‌ماه گفت: کابوس حاج قاسم سلیمانی برای دشمن تمام ناشدنی است و هر ساله این کابوس برای دشمنان میهن اسلامی و استکبار ترسناک‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز جمعه 15 دی‌ماه در حاشیه مراسم راهپیمایی مردم کرمانشاه که در محکومیت حادثه تروریستی کرمان ضمن تسلیت شهادت ده‌ها هم‌وطن در مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: ایران و جوانان این مرزوبوم آن‌قدر مقتدر شده است که دشمنانش چشم دیدنش را ندارند.

وی بابیان این‌که حامیان این اقدام تروریستی جز آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، افزود: این اقدام رذیلانه چیزی جز اوج رذالت و حقارت آن‌ها و افرادی که از چنین اقداماتی دفاع می‌کنند، نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه حاج قاسم سلیمانی به کابوسی تمام‌نشدنی برای دشمنان نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی تا وقتی‌که بود خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب و کابوسی تمامی نشدنی برای بدخواهان ایران اسلامی بود، زمانی هم که به آرزوی خود شهادت دست یافت کابوس نام و یادش دست از سر منافقان و کوردلان برنداشت.

وی ادامه داد حضور هزاران نفر در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌خوبی نشان از محبوبیت کم‌نظیر و فوق تصور ایشان را میان اقشار مختلف مردم دارد.

رستمی این اقدام ناجوانمردانه را نشان‌دهنده هراس دشمن از میزان محبوبیت حاج قاسم بیان کرد و گفت: دشمن با این اقدامات سعی دارد که  میان مردم و آن سردار دل‌ها جدایی بیفکند درحالی‌که تجربه نشان داده است که ملت ایران در مقابل چنین حرکاتی نه‌تنها مغلوب نمی‌شوند بلکه متحدتر از و منسجم‌تر از گذشته  خواهند شد و باهمت بیشتری به راه پرافتخار خود برای پیشرفت روزافزون کشور تلاش می‌کنند.

جانشین فراجا استان کرمانشاه در پایان با اشاره به این‌که  همه ملت ایران با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب تا پای جان بر سر عهد و پیمانمان با شهدا و حاج قاسم عزیز خواهد ماند، تأکید کرد: به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک جشن نابودی استکبار و پیروزی بر دشمنان و نابودی‌شان را خواهیم گرفت.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627851

مهمترین اخبار ایران و جهان: