نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 10:35

رویکرد نیروهای مسلح در کنار مردم و خادم مردم بودن است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه رویکرد و استراتژی و راهبرد نیروهای مسلح، در کنار مردم و خادم مردم بودن است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی هیچگاه تعطیلی نداشته و همواره در صحنه‌های مختلف از بلایای طبیعی گرفته تا رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بدون توجه به درجه و سمت و جایگاه در صحنه حاضر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار هادی رفیعی‌کیا صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: امروزه شاهد استقرار خدمات پلیس در همه ابعاد زندگی مردم به نحو مطلوب هستیم و به برکت به برکت خون شهدای ناجا کیفیت خدمات روز به روز بهترمی‌شود.

وی تصریح کرد: امروز نیروی پلیس در کنار مردم و با همراهی مردم به خوبی توانسته امنیت را در کشور برقرار کند و در راه تامین امنیت مردم نیروهای سبزپوش نیروی انتظامی از جان خود می‌گذرند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ناجا در راستای تحقق آرمان‌های نظام تلاش خواهیم کرد، بیان کرد: ارتقا بهتر و بیشتر خدمات نیروی انتظامی در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم و افزایش امنیت یکی از مهم‌ترین رویکردهای پلیس است.

رفیعی‌کیا با اشاره به اینکه رویکرد و استراتژی و راهبرد نیروهای مسلح، در کنار مردم و خادم مردم بودن است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی هیچگاه تعطیلی نداشته و همواره در صحنه‌های مختلف از بلایای طبیعی گرفته تا رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بدون توجه به درجه و سمت و جایگاه در صحنه حاضر است.

وی با تاکید بر اینکه با اتفاقات سال‌های گذشته ثابت شد دشمن به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور است، ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند تا زمانی که امنیت نباشد پیشرفت و توسعه‌ای نیز نخواهد بود، لذا با توطئه‌های مختلف به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت و آرامش مردم است.

 انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530007

مهمترین اخبار ایران و جهان: