نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 10:51

۴ پروژه عمرانی شهری در «آباد» تنگستان افتتاح شد

بوشهر- چهار پروژه عمران شهری در شهر آباد شهرستان تنگستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان صبح دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری در شهر آباد اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آباد با همکاری و همراهی در تعامل با یکدیگر با در پیش گرفتن رویکردی هوشمندانه پروژه‌های بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهر آباد اجرایی کردند که شاهد افتتاح آنها هستیم.

احمد لطفی با تاکید بر اینکه باید قدر پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بدانیم و موفقیت‌ها را به نسل جوان یادآور شد، اضافه کرد: دولت سیزدهم نیز با شعار دولت مردمی با تمام توان پای کار است و مردم خط قرمز دولتمردان هستند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: هفته گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت است که انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به شکل خلاقانه این دستاوردها را برای مردم بیان و اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: برای زیر سازی، پیاده‌روسازی، تعریض، بهسازی، آسفالت کوچه‌ها، معابر و بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی به مساحت ۱۶ هزار و ۶۵۰ متر مربع در شهر آباد اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و تملک دارایی سرمایه‌ای (استانی) هزینه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472651

مهمترین اخبار ایران و جهان: