نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 15:27

تحولات بزرگی در عرصه‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد می‌شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تحولات بزرگی در عرصه‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگی در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی است.

وی با اشاره به جایگاه استان بوشهر در ساختار سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی صنعتی و تولید ثروت در کشور اضافه کرد: بوشهر سومین استان اقتصادی ایران در تولید ناخالص ملی معرفی شده و در تولید سرانه ملی استان اول است.

امام جمعه بوشهر اقتصاد کرانه‌ای و دریا محور را یکی از اولویت‌های برنامه هفتم توسعه دانست و بیان کرد: استان بوشهر در اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای و دریا محور با داشتن ظرفیت‌های مهم جایگاه مهمی در کشور دارد.

وی افزود: به‌زودی طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای استان بوشهر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب و برای اجرا ابلاغ می‌شود که در این راستا توسعه و پیشرفت استان بوشهر نیاز به تلاش و مجاهدت مسئولان است.

صفایی بوشهری از توسعه طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر با این همه ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی به‌عنوان گنج ایران شناخته شده است.

وی با بیان اینکه سند توسعه هفتم تدوین شده است گفت: سند اقتصاد دانش‌بنیان ۲۰ ساله استان بوشهر تدوین شده که با ادغام با سند برنامه هفتم توسعه و تلاش همه جانبه مسئولان تحولات شگرف و مهمی در عرصه‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سه عنصر قانون‌گذاری، قضائی و اجرایی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دولت اساس در ارائه خدمات به جامعه و جوهره قوای سه گانه محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر خدمات دولت‌مردان را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: مجاهدت و تلاش دولت سیزدهم، مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار و معاونان استانداری بوشهر در ابعاد گوناگون درخور تحسین است.

امام جمعه بوشهر نقش کارکنان ادارات در خدمات‌رسانی جامعه را مهم دانست و تأکید کرد: همه کارکنان در مجموعه اجرایی و اداری دخیل هستند و بی‌تفاوتی در فعالیت‌ها، در ارائه خدمات به جامعه هدف خلل ایجاد می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471507

مهمترین اخبار ایران و جهان: