نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 11:23

ارتش آماده استمرار همراهی و کمک به دولت در راه خدمت به مردم است

ارتش در بیانیه‌ای به‌مناسبت هفته دولت تأکید کرد: همچنان آماده جانفشانی در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و استمرار همراهی و همدلی و کمک به دولت در راه خدمت به مردم شریف ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از ثمرات و افتخارات انقلاب اسلامی، تربیت دولتمردان و مسئولانی است که شهادتشان مبدأ تحولاتی عمیق در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

شهیدان رجایی و باهنر، دو اسوه خدمت که سالروز شهادتشان به‌عنوان آغاز هفته دولت نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است برای ترویج روحیه ساده‌زیستی، خدمت به مردم و تلاش خستگی‌ناپذیر در راه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی.

امروز و در حالی که ایران اسلامی به دلیل راهبرد ظلم‌ستیزانه تحت تحریم‌های بی‌سابقه دولت‌های مستکبر و ظالم دنیا قرار گرفته است؛ دولت خدمتگزار، مردمی و مخلص، با الهام از اندیشه‌های امامین انقلاب و پیروی از مشی و سیره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر که در روزهای پر تب و تاب ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و تجاوز دشمن بعثی به کشور، مصداق بارز مدیریت جهادی، بوده‌اند، اساس برنامه‌ریزی خود را کاهش و رفع مشکلات امروز مردم به‌ویژه مسائل اقتصادی کشور قرار داده است و با اخلاص در عمل، حرکت امیدآفرین در مسیر شکوفایی و رونق تولید را مبنای حرکت پرشتاب خود قرار داده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک به دولتمردان جهادگر و خستگی‌ناپذیر و با امید به توفیقات روزافزون دولت مردمی تحت رهنمودهای ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز اعلام می‌دارد، همچنان آماده جانفشانی در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و استمرار همراهی و همدلی و کمک به دولت خدمتگزار در راه خدمت به مردم شریف ایران سربلند اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469007

مهمترین اخبار ایران و جهان: