نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 00:40

لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه دشمنان

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز دوشنبه در همایش جهاد تبیین ویژه ائمه اهل سنت با تاکید بر لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه دشمنان اظهار کرد: هر اندازه بتوان ارتباط معنوی با پروردگار را بیشتر کرد، بهتر می‌توان وظیفه و رسالت خود در آگاهی بخشی جامعه ادا کرد.

وی گفت: دشمنان این انقلاب هر لحظه به دنبال واردکردن مصیبت و آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دشمنی آنها پایان ندارد.

حجت الاسلام قریشی، افزود: تاریخ ۴۴ ساله بعد از انقلاب اسلامی نشان داده، همواره دشمنان به نحوی خواهان ضربه به این نظام بوده‌اند.

وی ادامه داد: البته در این مدت ملت ما با توسل به دین خود زیر سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته‌اند بر همه آنها با موفقیت و سربلندی غلبه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‎غربی اضافه کرد: در جریان فتنه‌های اخیر مشخص شد که چه کسانی دین ما را به سخره گرفته و علیه امنیت و ثبات جامعه با چه روش‌هایی گام برداشته‌اند.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این همایش بیان کرد: روحانیون و ماموستایان افراد تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن هستند.

حسن عباسی با بیان اینکه دشمنان از عزت و اقتدار نظام در هراس هستند، افزود: ما باید دشمنان خود را بشناسیم و راه مقابله با آنها را پیدا کنیم.

وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای نظام گفت: امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب، وظیفه‌ای است که تمامی مسؤولان و دلسوزان نظام باید به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه در سایه نظام این شهرستان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، اضافه کرد: خدمات نظام در دورترین نقاط روستایی نیز مشاهده می‌شود.

فرماندار مهاباد از به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به اهل سنت اشاره کرد و ادامه داد: توجه به اهل تسنن و نخبگان کُرد جز تأکیدات مقام معظم رهبری است که همواره در جلسات مختلف به آن اشاره کرده‌اند.

در این همایش بیس از ۵۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعت و ماموستایان اهل سنت آذربایجان غربی حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485595

مهمترین اخبار ایران و جهان: