نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 08:57

بهره‌مندی 2 هزار دانشجو از خدمات موکب دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: ۲ هزار دانشجو از خدمات موکب آرمان حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در سفر به کربلای معلی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز احیاء سیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۲ هزار دانشجو از خدمات موکب آرمان حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در سفر به کربلای معلی بهره‌مند شدند.

وی گفت: موکب آرمان حسین (ع) جهت اسکان دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی و با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت در شهر کربلا و نزدیک‌ترین فاصله به بین الحرمین از روز پنجم شهریور برپا شده و تا ۱۵ شهریور فعال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه۵۰ خادم از دانشگاه، شامل دانشجویان و پرسنل برای برپایی موکب به کربلا اعزام شده و ۲۰ روز در محل مستقر هستند، افزود: از زمان برپایی موکب تاکنون شبانه حدود ۲۰۰ دانشجو (۱۵۰ خانم و ۵۰ آقا) از ۲۰ دانشگاه در موکب اسکان یافته‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین پذیرایی ۵۰۰ پرس صبحانه، نهار و شام در هر وعده برای سایر فراهم شده که کار طبخ و توزیع توسط خادمان موکب انجام می‌شود.

سیدی با اشاره به اینکه برگذاری مناجات، عزاداری، جلسات گفت‌وگو و مسابقات فرهنگی از برنامه‌های شبانه در موکب است، خاطرنشان کرد: غرفه‌های فرهنگی و درمان با حضور پزشک، پرستار و دانشجویان رشته‌های مختلف آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین هستند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482507

مهمترین اخبار ایران و جهان: