نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 15:42

مشارکت 200 دانشجوی کردستانی در اردوی جهادی عهدخدمت

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در اردوی جهادی عهدخدمت شامل حوزه‌های آموزشی، عمرانی، دامپزشکی، پزشکی و دندانپزشکی به ارائه خدمات پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، توحید رستمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای دانشجو که با محوریت تجلیل از فعالان فرهنگی، جهادگران و خادمین موکب‌های دانشجویی در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای جهادی امسال با حضور ۲۰۰ دانشجوی جهادگر و با هدف خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار و رشد دانشجویان در این فضا در منطقه کرانی بیجار برگزار شد.

وی اضافه کرد: در اردوهای جهادی ۳۴۰ دانش‌آموز منطقه کرانی بیجار زیر پوشش خدمات قرار گرفتند.

به گفته وی، ۱۴ مورد زیباسازی مدارس در طول این مدت انجام شده و در ۳۶ روستای زیرپوشش نیز خدمات دامپزشکی ارائه و ۴۲ هزار دُز واکسن تب برفکی به دام‌های سبک و سنگین تزریق شده است.

مسوول بسیج دانشجویی کردستان اذعان کرد: همچنین ۳۰۰ نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص و ۲۸۰ نفر نیز توسط پزشک عمومی ویزیت شدند و به این افراد داروی رایگان تعلق گرفت.

رستمی افزود: خدمات بخش دندانپزشکی از روز ۲۱ مهر اجرا می‌شود و در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی نیز سه موکب داشتیم که با حضور دانشجویان اداره شد.

وی تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی در بین مردم هدف برگزاری اردوهای جهادی است خدمت دانشجویان در قالب این اردوها  موجب افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517851

مهمترین اخبار ایران و جهان: