نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 20:23

جان‌فدا| ای اهل حرم، جامه «قاسم» به میان است

ما ندیدیم اهل حرم چگونه در پای ذوالجناح ضجه می‌زدند و یادگار حسین را تیمار می‌کردند، اما دیدیم با رسیدن جامه مقدس قاسم از خراسان چه شوری به‌پا شد.

خبرگزاری فارس _ کرمان؛ آمنه شهریارپناه: اینجا درست در قلب کرمان و در گوشه مقدسی از پایتخت مقاومت جهان اسلام، ناگهان عطر عجیبی فضا را پر و زمزمه‌ای توجه‌مان را به سمت پله‌های ورودی گلزار شهدا جلب می‌کند.

خادمان حضرت خورشید را دیدیم که با سبک و سیاق خودشان می‌آمدند، سبزپوش می‌آمدند، غرق به نور می‌آمدند، در پیشانی حرکت‌شان دو جسم مقدس بود، پرچم حرم امام رضا(ع) و لباس خادمی حاج‌قاسم را برای‌مان آورده بودند.

نواهای ماندگار حرم حضرت عشق را می‌خواندند، آمده بودیم به دیدار سردار اما مسافر خراسان و زائر مشهد شدیم، چه استقبال بی‌نظیری، چه زیبا و باشکوه که عطر حرم در عطر گلزار در هم بپیچد، ما عصر امروز و در جوار مرقد شهید سلیمانی بهشت در بهشت را با چشم دیدیم.

تصویر لباس خادمی حاج‌قاسم درد دلمان را تازه کرد و اشک چشم‌مان را جاری ... ما ندیدیم اهل حرم چگونه در پای ذوالجناح ضجه می‌زدند و یادگار حسین را تیمار می‌کردند، اما دیدیم با رسیدن جامه مقدس قاسم از خراسان چه شوری به‌پا شد و مردم وفادار چگونه آن را طواف می‌کردند.

پایان پیام ۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 950907

مهمترین اخبار ایران و جهان: