نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 23:02

بصیرت خانواده شهدا نمونه عملی معنویت اسلامی در جامعه است

اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بصیرت، استقامت و صلابت خانواده شهدا بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه چهارشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای ایثارگر منتسب با تشکیلات قضائی استان اردبیل اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.

وی شهدا، جانبازان و ایثارگران را از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: امروز ما عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان سبب تعمیق و تسری این فرهنگ در بین نسل جدید در کشور می‌شود.

کثیرلو افزود: صبر، صلابت و بصیرت خانواده شهدا با تاسی از اولین شهیده راه ولایت حضرت ام ابیها (س)، بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

وی ادامه داد: ضروری است به نحو مقتضی و متناسب با شرایط فعلی جامعه و با ابزارهای بروز در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اطلاع رسانی شده و اشاعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدارهای امروز خانواده‌های شهیدان جعفر نونهال، اسرافیل بدر، یوسف فولادی و بهتاج شهبازی میزبان مسئولین عالی قضائی استان و همراهان بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 971751

مهمترین اخبار ایران و جهان: