نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 15:03

فرماندار طبس: کارکنان گاز خراسان جنوبی با جان و دل کار می‌کنند

معاون استاندار و فرماندار‌ ویژه شهرستان طبس گفت: همکاران شرکت گاز با جان و دل و شبانه روزی تلاش می‌کنند تا قطعی گاز نداشته باشیم.

 علی‌اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار‌ ویژه شهرستان طبس امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم در بحران اخیر پای کار بوده اند، اظهار داشت: تعویض به موقع فیلتر یکی از اقدامات اساسی نیروهای امدادی گاز است که باعث جلوگیری از قطع گاز شده و قابل تقدیر است. 

به گفته وی شدت سرمای بی سابقه و طول دوره سرما موجب وضعیت فعلی شده است که باید تلاش کنیم با همدلی و همراهی از این بحران عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه افت فشار گاز به خاطر گستردگی شبکه گاز رسانی و درگیری تمام نقاط کشور با این جو سرمایی روی داده است، بیان‌کرد: برخی شهرهای کشور با فشار ۱۶۰ با قطعی گاز مواجه شدند اما شهرستان طبس با کار شبانه روزی و جهادی شرکت گاز الحمدالله قطعی نداشتیم که باید دست همه کارگران افرادی که در این شرایط سخت، تلاش می کنند تا گاز قطع نشود را بوسید.

 رحیمی افزود: با توجه به تداوم سرما، کاهش یک درجه‌ای دمای منازل برای صرفه جویی در مصرف گاز، می‌تواند جداً کمک شایانی به پایداری شبکه توزیع گاز کند.

معاون استاندار و فرماندار‌ ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه ذخیره سازی خوبی از لحاظ سوخت جایگزین در شهرستان انجام شده است، افزود: جای هیچ نگرانی برای ذخیره سازی و توزیع نفت سفید و نفت گاز نیست. 

پایان پیام/۳۶۳۵

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 982607

مهمترین اخبار ایران و جهان: