نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 11:25

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی برپا می‌شود

میامی- فرماندار میامی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است برای روشنگری اهداف انقلاب لذا هدف و محور اصلی این نمایشگاه نیز تبیین خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ویژه ایام الله دهه فجر و به میزبانی حسینیه اعظم میامی برپا خواهد بود، تاکید کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همزمان با روز شانزدهم بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

تبیین برای نسل جوان

فرماندار میامی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برپا است، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی فعالیت ها و دستاوردهایشان را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند داد لذا نیاز است که همکاری بسیار خوبی از سوی دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان شاهد باشیم.

آشوری با بیان اینکه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از توانمندی دستگاه‌های خود در برپایی این نمایشگاه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق جهاد تبیین بنا به فرموده مقام معظم رهبری ایجاد نمایشگاه ها است تا بتوانیم با نسل جدید ارتباط بهتری برقرار کنیم، ابراز داشت: در این نمایشگاه نیز به دنبال تبیین مسائل و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1002095

مهمترین اخبار ایران و جهان: