نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 15:56

تولید و پخش ۷۰ برنامه در دهه فجر توسط صدا و سیمای گلستان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان از تولید و پخش ۷۰ برنامه متنوع با ‌موضوعات مختلف در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رسول شکری‌نیا ظهر امروز در ستاد عالی دهه فجر گلستان اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال در صدا و سیمای مرکز گلستان ۷۰ برنامه اختصاصی و جدید تهیه، تولید و پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: جشن ۴۴ عنوان برنامه ویژه‌ای است که طی ۱۲ روز به صورت زنده از سیما و صدای استان پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و‌سیمای مرکز گلستان خاطرنشان کرد: برنامه صبحگاهی، عصرگاهی و شامگاهی صدا و سیمای مرکز گلستان به صورت کامل به موضوعات دهه مبارک فجر و جشن های مردمی اختصاص خواهد یافت.

شکری‌نیا گفت: همچنین برنامه تولیدی و تبیینی «شناخت» با رویکرد جهاد تبیین در این ایام به روی آنتن خواهد رفت.

وی اضافه کرد: حداقل ۳۰۰ برنامه در استان وجود دارد که قابلیت پوشش رسانه‌ای گسترده دارد که ما با تمام توان وارد این عرصه خواهیم شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان تاکید کرد: امسال براساس برنامه ریزی صدا و سیما تلاش می کند جشن‌های بزرگ مردمی در کارخانجات و بخش خصوصی به مناسبت دهه مبارک فجر را به صورت کامل و حتی زنده در سطوح استانی و ملی پوشش خواهد داد.

شکری‌نیا بیان کرد: صدا و سیما متعلق به مردم است و نگاه مردمی رسانه ملی بسیار مهم است و ما تمام توان خود را برای پوشش جامع اتفاقات بزرگ انقلاب اسلامی به عرصه عمل خواهیم آورد.

وی در پایان گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه بخش ها تا حد امکان در این ایام تبیین و تشریح خواهد شد و نگاه مردم محورانه مورد اهتمام جدی است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 990851

مهمترین اخبار ایران و جهان: