نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:16

شرط ۲۴۰ میلیون یورویی امباپه برای ترک پاری‌سن‌ژرمن!

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای موافقت با درخواست این باشگاه جهت ترک پارک‌د‌وپرنس قبل از پایان قراردادش با پاریسی‌ها شرط عجیبی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن، در چند هفته اخیر سوژه داغی برای شایعه‌پراکنی در آغاز بازار نقل و انتقالات بوده است. قرارداد بازیکن 24 ساله تا تابستان سال آینده اعتبار دارد و اگر این قرارداد تمدید نشود - که ظاهراً خود امباپه هم تمایلی به تمدیدش ندارد - PSG دو راه بیشتر ندارد؛ اولی نگه داشتن بازیکن تا پایان قرارداد و خداحافظی با او در انتهای فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد و دوم فروش او در تابستان امسال برای اینکه حداقل درآمدی از این راه عایدش شود. امباپه اما با گزینه دوم هم مخالف است، طوری که تنها با تعیین یک شرط سخت حاضر به انجام این کار است.

اگرچه قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن امکان تمدید تا سال 2025 را دارد اما این گزینه برای بازیکن اختیاری است و او هم قصد فعالسازی این بند را ندارد. به این ترتیب تنها گزینه باقیمانده برای پاریسی‌ها خروج بازیکن است. طبق گزارش نشریه مارکا، امباپه برای رضایت دادن به ترک پارک‌دو‌پرنس در تابستان امسال 240 میلیون یورو از پاریسی‌ها می‌خواهد. ظاهراً این رقم حقوق فصل آینده امباپه به علاوه پاداش وفاداری است که باشگاه هنگام عقد قرارداد قبلی به بازیکن وعده‌اش را داد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، احتمال اینکه امباپه امسال به رئال مادرید برود صفر است، چرا که قطعاً تیم اسپانیایی برای جذب حتی ستاره‌ای در حد او در یک فصل مانده به پایان قراردادش مبلغ درشتی نخواهد پرداخت که PSG بخواهد بخشی از آن را صرف پرداخت رقم درخواستی امباپه کند. این در حالیست که گفته می‌شود باشگاه رئال مادرید پنجره نقل و انتقالات خود را در تابستان امسال بسته و ترجیح می‌دهد 6 ماه دیگر هم صبر کند تا بتواند با امباپه به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندد و تابستان سال آینده او را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1324707

مهمترین اخبار ایران و جهان: