نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 20:08

ساکنان روستای تلخاب بدره جابجا می شوند

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام از جابجایی ساکنان روستای تلخاب از توابع شهرستان بدره به مکان دیگری خبر داد.

مجید بیگلریان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته محیط زیست اظهار کرد: ساکنان روستای تلخاب از توابع شهرستان بدره به علت فرونشست زمین در جای دیگری اسکان داده می شوند.

وی افزود: استان در زمینه مدیریت بحران اقدامات ارزنده ای داشته که بررسی پدیده‌ طبیعی صدای زیرسطحی شهر سرابله از جمله این موارد است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام ادامه داد: با توجه به تکرار صداهای مهیب در این منطقه پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این زمینه جلسات کشوری برگزار شد و تا کنون چهار اکیپ با حضور در منطقه، علت صداها را بررسی کرده‌اند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام در مورد شبهات تعطیل یا تاخیر ادارات هم توضیح داد: اعلام تاخیر یا تعطیلی ادارت به اطلاعات و داده های آماری اداراتی چون هواشناسی مورد نیاز است و مصوبه های ستاد مدیریت بحران با تایید استاندار ملاک و خروجی برای تصمیم گیری است.

بیگلریان نقش رسانه‌ها در ارائه اخبار بسیار مهم و انتشار به موقع و درست اخبار را مهم دانست و تاکید کرد: مخابره اخبار صحیح و به موقع مانع از بروز تنش، نگرانی و ایجاد شایعه در بین جامعه می شود و رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و مطالبه گر خواسته های عمومی هستند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1278307

مهمترین اخبار ایران و جهان: