نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 21:36

پادشاه اردن: از موضع خود در مورد فلسطین عقب‌نشینی نکرده‌ایم

پادشاه اردن در سخنانی اعلام کرد که هیچ عقب‌نشینی‌ای در خصوص موضع اردن و موضع شخصی وی در قبال مسئله فلسطین صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در دیدار با برخی از شهروندان اردنی، بر موضع ثابت اردن نسبت به مسئله فلسطین تأکید کرد.

پادشاه اردن در این سخنان اعلام کرد که به ادای وظیفه خود در قبال اهالی قدس و فلسطین جهت یاری و حمایت از آنها و مقابله با توطئه‌هایی که فلسطینیان و مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس را هدف قرار داده‌اند، ادامه خواهد داد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر موضع اردن در خصوص ایستادن در کنار ملت فلسطین افزود: در خصوص موضع شخصی من و موضع اردن در قبال مسئله فلسطین، وظیفه ما در ایستادن کنار ملت فلسطین و حمایت از آنها در برابر توطئه‌هاست و هیچ عقب‌نشینی‌ای صورت نگرفته است.

ملک عبدالله دوم، با اشاره به آگاهی اردن از چالش‌های مسئله فلسطین افزود: ما از چالش‌های موجود آگاهیم و شبانه‌روز برای حمایت از برادران فلسطینیمان تلاش می‌کنیم.

گفتنی است ملک عبدالله دوم پیش‌تر، در جریان دیدار با «باربارا لیو»، معاون وزیر خارجه آمریکا نیز اعلام کرده بود که توقف اقدامات یک‌جانبه رژیم صهیونیستی که منجر به بی ثباتی و از بین بردن فرصت‌های تحقق صلح می‌شوند، ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311795

مهمترین اخبار ایران و جهان: