نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 23:52

نقش‌آفرینی جهادگران در تداوم راه شهدای دفاع مقدس است

کرج- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز گفت: نقش آفرینی جهادگران در مناطق کم‌برخوردار کشور تداوم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ محمد فلاحتکار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جهادگران سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز با همکاری دانشجویان جهادی در مناطق کم برخوردار استان همدان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: بسیجیان جهادی از ۸ تا ۱۸ مردادماه امسال در شهرستان رزن از توابع همدان ایفای نقش و گفتمان جهادی را به مردم منطقه منعکس می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور مؤثر و تأثیر گذار جهادگران همانند تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، بیان کرد: عملیات جهادی دانشجویی با استعانت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای رسیدن به تمدن اسلامی ادامه می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز تصریح کرد: دانشجویان جهادی البرز از دانشگاه‌های خوارزمی، فرهنگیان خواهر و برادر، آزاد واحد کرج، آزاد واحد هشتگرد، هنر رسام و غیره در اردوی جهادی عهد خدمت ۳ حضور دارند و در عرصه‌های فرهنگی، هنری، رسانه، آموزشی، دامپزشکی و غیره به مردم منطقه سردرود رزن خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پیش بینی شده تا پایان سال نسبت به تحویل ۵۰ واحد مسکونی به اقشار کم برخوردار نیز اقدام خواهد شد، افزود: محرومیت زدایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز است.

فلاحتکار با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی نقش مهمی در کاهش زمان اجرای پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها داشته است، تصریح کرد: در یک سال گذشته با عزم راسخ بسیجیان جهادگر استان البرز نسبت به احداث بیش از ۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری و تعویض ۴ هزار کیت انشعاب اقدام شده و این در حالی است که چه از نظر زمان و هزینه این پروژه بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ مدرسه به کمک جهادگران دانشجو، رنگ آمیزی و زیباسازی شده است، متذکر شد: سنگرسازان بی‌سنگر جهادی استان البرز در بیش از ۱۰۰ مورد فعالیت جهادی بخش‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و غیره حضور داشته‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323251

مهمترین اخبار ایران و جهان: