نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 11:53

دبیر: کمیته ملی المپیک حرف ما در خصوص بودجه را جدی نمی‌گیرد

صبح امروز مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی صبح امروز در محل ساختمان فدراسیون به ریاست برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت مالی وزارت ورزش برگزار شد.

در این مجمع آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها،مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک،علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و روسای هیات های استانی حضور داشتند.

علیرضا دبیر در ادامه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی گفت: در ادامه این مجمع علیرضا دبیر گفت: ۶۶ اعزام داشتیم و تنها فدراسیونی هستیم که به غیر از بلیت هواپیما باید ۴۰ یا ۵۰ هزار فرانک بدهیم. هر چه می‌گوییم مناف هاشمی متوجه نمی شود. رفیق هستیم اما این حرف را متوجه نمی شود. ما ۵ رده سنی در هر رشته آزاد و فرنگی داریم و بانوان نیز هستند. در هر اعزام حداقل ۲۲ نفر حضور داشتند. آمریکا در مسابقات جهانی ۱۲۰ نفر، روسیه با ۹۰ نفر و ما با ۴۷ نفر می رویم.

وی با اشاره به عناوین و مدال آوری کشتی گفت: تیم ما باید قهرمان جهان و المپیک شود و به جز طلای المپیک همه کشک است. می گویند به قبلی‌ها بی احترامی می کنی اما بی‌احترامی نمی‌کنم. این تفکر من است. به بچه های نونهالان گفتم ۳ طلای المپیک. چرا یک طلای المپیک؟ این تفکر ماست. ۱۱ طلای المپیک برای کشتی کم است. کشتی که ۸۲ درصد مدال های ورزش را دارد. قبلا تیم اول را به جام جهانی می بردند و شومن بازی و شلوع کاری در می‌آوردند. ما تیم دوم یا سوم را به قهرمانی آسیا بردیم. درست است عملکردمان بد بود که پیگیری و برخورد هم شد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290195

مهمترین اخبار ایران و جهان: