نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 21:25

تداوم تعرض‌های وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست

تعرض‌ها و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در حق فلسطینیان تمامی ندارد و هر روز شاهد تعرض و جنایتی دیگر از سوی آنان هستیم.

ه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، امروز یک‌شنبه، شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به یک کامیون فلسطینی، آن را به آتش کشیدند.

منابع محلی اعلام کردند که این کامیون فلسطینی در حال حرکت در مسیر میان روستاهای عوریف و عصیره در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری بوده، که در نتیجه پرتاب کوکتل مولوتوف از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست دچار حریق می‌شود.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز، عصر امروز دو جوان فلسطینی را در طوباس واقع در جنوب نابلس و اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، بازداشت کردند. همچنین صهیونیست‌ها با یورش به منزل یک جوان فلسطینی دیگر در شهر الخلیل، نسبت به بازداشت وی اقدام کردند.

همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز، یک‌شنبه، ۱۵۸ شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی و محوطه آن را مورد تعرض قرار دادند.

این در حالی است که در روزهای اخیر، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی اقدام سخت‌گیرانه‌ای را در ورودی‌های این مکان مقدس، به اجرا گذاشته‌اند و فلسطینیان را در مسجدالاقصی به دقت مورد بازرسی قرار دادند.

در همین راستا، صهیونیست‌ها در روز عید قربان، ۷ ورودی مسجدالاقصی را بستند و تنها ۳ ورودی را جهت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی باز گذاشته بودند؛ اقدامی که با هشدار فعالان فلسطینی نسبت طرح شوم صهیونیست‌ها جهت اجرای محدودیت‌های بیشتر و کاهش حضور شبانه‌روزی فلسطینیان در مسجدالاقصی روبرو شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326395

مهمترین اخبار ایران و جهان: