نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 10:06

دستگیری ۹ سارق و مالخر در تنگستان

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از دستگیری پنج نفر سارق و چهار نفر مالخر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عظیم نیکوکار صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران انتظامی این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان افزود: مأموران در اجرای این طرح، پنج نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات چهار نفر مال‌خر نیز در این ارتباط شناسایی که با هماهنگی‌های قضائی دستگیر و در بازرسی از منزل و مخفیگاه‌های آنها مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان تصریح کرد: در مجموع تعداد ۱۴ فقره انواع سرقت به وقوع پیوسته در این شهرستان، کشف و اموال مکشوفه به مالباختگان مسترد شد.

سرهنگ نیکوکار در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از تعامل، همکاری و حمایت دستگاه قضائی در دستگیری مجرمان و بزهکاران اظهار داشت: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به طور مستمر در سطح شهرستان تنگستان اجرا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317007

مهمترین اخبار ایران و جهان: