نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 18:23

همدان می‌تواند قطب صنایع غذایی کشور باشد

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همدان می‌تواند قطب صنایع غذایی، صنایع دستی و چوب و منبت در کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، افشین پروین‌پور بعدازظهر امروز در هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، متوسط و خوشه‌های صنعتی استان همدان اظهار کرد: دست تولیدکنندگان و مجاهدان اقتصادی را باید بوسید از همین رو ما وظیفه داریم تا جایی که ممکن است تولیدکنندگان را در امر تولید کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی با دنیا ارتباط داشته‌ باشیم اما وابسته نباشیم این معنای مختصر اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: باید در همدان به جایی برسیم که مردم مایحتاج عمومی و غیرعمومی خود را در استان تهیه کنند. 

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استراتژی کلی اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح کلان را می‌توان در استان‌ها نیز اجرا کرد. 

وی خاطرنشان کرد: اقلام داخل نمایشگاه باید در سال‌های آینده افزایش پیدا کند و مردم اقلام مورد نیاز را از داخل استان تهیه کنند همین طور صادرات به دیگر استان‌ها و دیگر کشورها از محصولات تولیدی همدان صورت گیرد. 

پروین‌پور با تاکید بر اینکه نگاه تولیدکنندگان همدان به بازارهای جهانی و صادرات در سطح گسترده باشد بیان کرد: روحیه تولید ارزشمند است بنابرابن تکثیر روحیه تولید ایجاد واحدهای تولیدی بیشتر را به دنبال دارد. 

وی با اشاره به اینکه استان همدان می‌تواند قطب صنایع غذایی، صنایع دستی و چوب و منبت در کشور باشد اضافه کرد: امیدوارم شاهد موفقیت‌های بیشتر در حوزه صنعت در استان همدان باشیم.

پایان پیام۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549195

مهمترین اخبار ایران و جهان: