نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 13:44

حمایت بهزیستی از ۲۳۰ خانواده کرمانشاهی دارای فرزند چندقلو

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان بهزیستی بیش از ۱۶۰ فعالیت و خدمت ارائه می‌دهد، گفت: در حوزه خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو ۲ هزار و ۳۰۱ خانوار تحت حمایت خدمات مستمر قرار دارند.

بهزاد شهبازی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، خدمات این نهاد حمایتی را در راستای برقراری عدالت اجتماعی، کنترل آسیب‌های اجتماعی، توجه ویژه به اشتغال جامعه هدف و کاهش فقر عنوان کرد.

وی اظهار کرد: ۴۶ هزار و ۹۵۲ نفر در استان از جمله تعدادی از زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت، از این نهاد حمایتی مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۲، گفت: رقم جدید پرداختی به حساب مددجویان برای یک‌نفره ۷۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، دو نفره یک‌میلیون و ۹۲ هزار، سه نفره یک‌میلیون و ۵۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان، چهار نفره یک‌میلیون و ۹۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان و پنج نفره ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی بیش از ۱۶۰ فعالیت و خدمت ارائه می‌دهد، افزود: در حوزه خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو ۲ هزار و ۳۰۱  خانوار تحت حمایت خدمات مستمر قرار دارند.

شهبازی خاطرنشان کرد: خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا هفت و خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو و بیشتر، بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی می‌توانند تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار گیرند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550107

مهمترین اخبار ایران و جهان: