نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 22:58

۱۳۹ شعبه اخذ رای در اسفراین مستقر خواهد شد

فرماندار اسفراین گفت: تعداد شعب اخذ رأی و محل استقرار آن‌ها ۱۳۹ شعبه بوده است که ما برای انتخابات پیش رو نیز همین تعداد را مد نظر قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز مسلم نوری، فرماندار اسفراین در نشست بررسی شعبات اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان اظهار کرد: با توجه به انتخابات مجلس یازدهم تعداد شعب اخذ رأی و محل استقرار آنها ۱۳۹ شعبه بوده است که ما برای انتخابات پیش رو نیز همین تعداد را مد نظر قرار می‌دهیم. 

وی گفت: البته هیات اجرایی می‌تواند با بررسی‌های میدانی از شعب اخذ رای، اگر ضرورتی بر افزایش شعب احساس شود این تعداد را افزایش دهند. 

فرماندار اسفراین افزود: از این تعداد شعبه اخذ رأی، ۳۶ شعبه در شهر اسفراین، ۵۶ شعبه در بخش مرکزی و ۱۹ شعبه در بخش زرق آباد قرار دارند. 

وی ادامه داد: اعضای هیات اجرایی به منظور بررسی وضعیت آنتن دهی شعبات و موقعیت آن‌ها، امکانات شعب، دسترسی و سهل الوصول بودن محل اخذ رای از شعبات بازدید داشته باشند. 

نوری تصریح کرد: اجرای صحیح و کامل قانون، رعایت اصلی بی‎طرفی، امانتداری و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری  از مهمترین وظایف و رسالت عوامل برگزاری انتخابات به شمار می‌رود.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543051

مهمترین اخبار ایران و جهان: