نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 09:18

۴ روز فرصت اعتراض برای داوطلبان مجلس

رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: نتایج صلاحیت داوطلبان مجلس، امروز ابلاغ می‌شود و داوطلبان برای ثبت اعتراض ۴ روز فرصت دارند.

علی اکبرعزیزی، رییس ستاد انتخابات استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ نتایج صلاحیت داوطلبان مجلس، دیروز و امروز ابلاغ می‌شود و داوطلبانی که عدم احراز داشته‌اند یا رد صلاحیت شده‌اند، به مدت ۴ روز زمان دارند تا اعتراض خود را به دفتر شورای نگهبان استان اعلام کنند.

وی با اشاره به این‌که ۳۶۳ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در استان ثبت نام کرده‌اند افزود: با انصراف ۷ نفر از داوطلبان در مجموع ۳۵۶ نفر ادامه فرآیند را طی کردند که ۵۱ نفر تایید صلاحیت نشدند و ۴۸ نفر هم عدم احراز داشته‌اند و ۲۵۷ نفر تایید شده‌اند. 

رییس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: داوطلبان در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه، می‌بایست شکایات خود را از تاریخ  1402/08/21 لغایت 1402/08/24 از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان _ سامانه داوطلب» ثبت کنند.

عزیزی همچنین  در مورد ثبت نام مجلس خبرگان رهبری در استان یزد هم گفت: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری هم از ۱۴ آبان ماه شروع شده وتا امروز ۲۰ آبان ماه ادامه دارد و تا کنون دونفر ثبت نام کرده‌اند.

پایان پیام/ب

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567695

مهمترین اخبار ایران و جهان: