نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 12:40

بازدید و بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر جهاد

بازدید از طرح تامین و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره‌برداری همزمان طرح‌های تامین و انتقال آب به اراضی شیب‌دار در سطح یک‌هزار و 100 هکتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای گندمان و نقنه بخشی از برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز همزمان با سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی و هیات همراه وارد شهرکرد شدند.

وزیر جهادکشاورزی با حضور در گلزار شهدای شهر اردل به مقام شامخ شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان ادای احترام کرد.

محمدعلی نیکبخت، در اولین بازدید از طرح‌های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت‌آباد شهرستان اردل با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در سال با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بازدید کرد.

بازدید از طرح تامین و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره‌برداری همزمان طرح‌های تامین و انتقال آب به اراضی شیب‌دار در سطح یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای گندمان و نقنه، مجتمع‌های دامپروری شهرهای گندمان و سامان و بازدید از اولین شهرک تخصصی بادام کشور و مجتمع گلخانه‌ای سامان از جمله برنامه‌های وزیر جهادکشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.

طرح ۳۰۰ هکتاری تجهیز اراضی کشاورزی روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد به سامانه‌های نوین آبیاری و بهره‌برداری همزمان سامانه‌های نوین آبیاری در سطح ۲ هزار هکتار از دیگر برنامه‌های سفر وزیر به چهارمحال و بختیاری است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1574007

مهمترین اخبار ایران و جهان: