نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 01:28

بزرگ ترین مراسم روز دانشجو در هرمزگان کجا برگزار شد؟

آیین بزرگداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو، به همت «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان(دفتر تحکیم وحدت)» در سالن شهید آوینی بندرعباس با حضور مهمانان کشوری و استانی و با استقبال و مشارکت کم‌نظیر قریب به ۹۰۰ نفر از دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین بزرگداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو، به همت «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان(دفتر تحکیم وحدت)» در سالن شهید آوینی بندرعباس با حضور مهمانان کشوری و استانی و با استقبال و مشارکت کم‌نظیر قریب به ۹۰۰ نفر از دانشجویان برگزار شد.

  سرکار خانم دکتر مریم اسلامی پزشک و دکتری تخصصی ژنتیک میهمان ویژه این برنامه بود و به ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان پرداخت.

 

همچنین حجت الاسلام سید عباس تقوی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان هرمزگان، دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان در این مراسم حضور داشتند.

 امیرمهدی خاکی‌نهاد روشی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان با قرائت بیانیه روز دانشجو، به گوشه‌ای از مشکلات صنفی دانشجویان اشاره کرد.

 این روز به یاد سه شهید دانشجو مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی که به علت اعتراض به دیدار رسمی معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا با محمدرضا پهلوی به شهادت رسانده شدند، با نام روز دانشجو گرامی داشته می‌شود.

این مراسم با عنوان «دانشجو، ایمان، امید» بزرگ‌ترین مراسم سالنی دانشجویی استان هرمزگان بوده که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان (دفتر تحکیم وحدت) برگزار می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598351

مهمترین اخبار ایران و جهان: