نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 11:48

قتل برادر توسط برادر در گرگان

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: فردی 21 ساله که بر اثر اختلافات خانوادگی و مشکلاتی که از گذشته وجود داشته برادر 29 ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در کمتر از یک ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر حسام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر درگیری میان دو برادر ۲۱ و ۲۹ ساله در یکی از محله‌های  گرگان، بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد در جریان یک نزاع و درگیری بین دو برادر به علت اختلافات خانوادگی ، برادر ۲۹ ساله که متاسفانه دچار اعتیاد هم بوده براثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات تخصصی کارآگاهان شروع که با اقدامات اطلاعاتی انجام شده متهم کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: متهم در اظهارات اولیه خود اذعان کرد انگیزه‌اش از قتل، اختلافات خانوادگی و اذیت و آزار خانواده از سوی مقتول بوده که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

حسام در پایان اعلام کرد: مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546151

مهمترین اخبار ایران و جهان: