نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 16:56

خشم و نفرت تشکل‌های دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد علیه رژیم موقت صهیونیستی

تشکل‌های دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد علیه رژیم موقت صهیونیستی بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد تشکل‌های دانشجویی استان در بیانیه‌ای انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: «الَّذینَ أُخرِجوا مِن دِیارِهِم بِغَیرِ حَقٍّ إِلّا أَن یَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمَت صَوامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ یُذکَرُ فیهَا اسمُ اللَّهِ کَثیرًا ۗ وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ» آیه ۴۰ سوره حج

سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم، سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه‌ی قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه‌ی گروههای مقاومت فلسطین، و رحمت و رضوان خدا بر خمینی کبیر (ره) که با دمِ مسیحایی خود بر کالبد رنجور امتِ اسلامی دمید و اتحاد و مبارزه را به عنوانِ شرط زندگیِ عزت‌مندانه در برابرِ مستکبران عالم، احیا نمود! 

ما دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از طراحان مدبر و هوشمند عملیات طوفان الاقصی، حمایتِ قاطع و کامل خود را از مجاهدان حماس و سایر گروه های مبارز علیه رژیم منحوس صهیونسیتی اعلام می داریم و بیان می داریم که:

۱. آنچه زمینه‌ساز عملیاتِ طوفان الاقصی بود، ظلم و جنایتِ تاریخی-سیستماتیک رژیم صهیونسیتی بود. چنانکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «ظلم که از حد گذشت، درنده خویی که به نهایت رسید... باید منتظر طوفان بود!» 

۲. طوفانِ برشوریدنِ مظلومِ فلسطینی علیه ظالمِ اسرائیلی، انفتاحی در سپهرِ تاریخ محسوب می شود که امواجِ خروشانِ دیگری را نیز در پی خواهد داشت. توازنِ قوا به سود محور مقاومت در حال تغییر است و رابطه‌ی نیروها، آرایش جدیدی خواهد یافت!

۳. عملیات بی سابقۀ طوفان الاقصی، ضربۀ جبران ناپذیری بر رژیم صهیونیستی وارد کرد بگونه‌ای که در بُعد نظامی و امنیتی_اطلاعاتی، هژمونی این رژیم پوشالی را چنان در هم شکست که هرگز اعاده نخواهد شد‌.

۴. آنچه امروز محقق شد ثمره کار طولانی و مسیر مقدسی است که با خون‌های مطهر و معطر شهیدانِ محور مقاومت به ویژه سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی (ره)، رهیابی شده بود. 

۵. تلاشِ مذبوحانه رژیمِ کودک‌کُش صهیونیستی برای مظلوم‌نمایی، با توجه به ماهیتِ سرطانی خود، آب در هاون کوبیدن و شیپور را از دهانه گشاد آن نواختن است.

در پایان، از حملاتِ جنون‌آمیز و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن، برائت می جوییم؛
به یاری حق تعالی ظلم پایدار نخواهد ماند، و از بن‌برکنی رژیم اسرائیل دیری نخواهد پایید که فرمود: "یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم"

بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری یاسوج 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یاسوج 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران 
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای یاسوج 
تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج 
تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
تشکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه یاسوج
تشکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد یاسوج
تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
هیئت محبان اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537107

مهمترین اخبار ایران و جهان: