نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 19:41

رحمتی : بازی با ذوب آهن شروع موفقیت‌های نساجی خواهد بود

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: بازی با ذوب آهن کلید شروع موفقیت‌های نساجی در ادامه مسابقات این فصل لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تیم خیلی خوب ذوب آهن بازی داریم که این فصل عملکرد خوبی داشته و اکنون در رتبه پنجم جدول قرار دارد. 

رحمتی افزود: ذوب آهن در این فصل هم بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته و کادر فنی خوب و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند و این وضعیت باعث کیفیت بازی دو تیم خواهد شد.

وی بیان کرد: ما هم از اهمیت بازی فردا به خوبی مطلع هستیم و باور ما نیز هست که بازی فردا برابر ذوب آهن، کلید و شروع موفقیت‌های نساجی در لیگ برتر خواهد بود.

رحمتی با اشاره به اینکه روی حمایت هواداران حساب باز کردیم، افزود: درخواستم از هوادران نساجی این است که به ورزشگاه بیایند و نود دقیقه از تیم شهرشان حمایت کنند.

سرمربی نساجی گفت: ان‌شاءالله بتوانیم فردا شرایطی را در بازی رقم بزنیم که سه امتیاز بازی خانگی‌مان را کسب بکنیم.

رحمتی با بیان اینکه، مطمئناً کسب سه امتیاز بازی خانگی برابر تیم ذوب آهن اصفهان، سرآغاز اتفاقات خیلی خوب برای تیم نساجی خواهد بود، بیان داشت: در فصل پاییز معمولا به شرایط این فصل سرما خوردگی‌ها وجود دارد اما مشکلی برای بازی فردا نداریم.

 وی در خصوص سرماخوردگی بازیکنان تیم گفت: این وضعیت برای تیم پرسپولیس و سپاهان هم به همین شکل هست. در حال حاضر دارید می‌بینید. آنها هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند و نتایج لیگشان را در این دو سه هفته آخر دیدید. ما اصلا شرایط این را نداریم چه به لحاظ سخت افزاری چه به لحاظ بازیکن که تو دو تا جبهه همزمان با قدرت شرکت کنیم و این یک مقدار به تیم ما آسیب زد.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی به نساجی وارد کرد، افزود: فشار بازی‌های آسیایی مقداری تیم نساجی را اذیت کرد و بی تجربه بودن بازیکنان هم مزید بر علت شد.

 

رحمتی ادامه داد: در بازی با نوبهار ازبکستان، عملکرد بازیکنان خوب بود و خیلی خوب بازی کردیم ولی فکر می‌کنم روی یکسری اشتباهات بازی را واگذار کردیم.

 

سرمربی نساجی با بیان اینکه ناکامی‌های گذشته را فراموش کردیم، گفت: همه بازیکنان مصمم هستند که بتوانیم موفقیت‌ها را خیلی زود شروع کنیم و مطمئن باشید، اگر این تیم از زیر فشار در بیاید و یک بازی ۳ امتیازی را کسب کند مطمئناً به لحاظ روحی و روانی می‌تواند خودش را خیلی بالا بکشد و به جایگاهی که مدنظر و شأن هواداران مازندرانی و قائم‌شهری است، دست پیدا کند.

 

به گزارش فارس؛ با اعلام مدیر رسانه ای تیم ذوب آهن اصفهان و باتوجه به ساعت پرواز و مسافت هتل این تیم تا مکان نشست خبری، محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن قادر به شرکت در نشست خبری پیش از بازی نخواهد بود.

 

 انتهای پیام /۸۶۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568495

مهمترین اخبار ایران و جهان: