نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 17:04

استقامت مردم غزه برگرفته از فرهنگ بسیج است

امام جمعه موقت خلخال گفت: مبارزه و استقامت فعلی مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی برگرفته از فرهنگ بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمدطاهر قارداشپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور اقشار مردم در مصلای خلخال برگزار شد، ضمن تبریک هفته مبارک بسیج که نشانی فاخر و یادگاری عظیم از امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: اکنون با نگاه به مبارزه بیش از ۴۰ روزه مردم غزه در مقابل رژیم جعلی و حیوان صفت صهیونیستی می‌بینیم که این مبارزه برگرفته از فرهنگ متعالی و نشر یافته بسیج است و همین نیز عامل موفقیت محور مقاومت بوده است.

وی با اشاره به زحمات امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج، گفت: بسیج در دهه اول انقلاب در کنار مردم و در دهه دوم انقلاب نیز به فرمایش حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌عالی) در کنار مردم باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت خلخال به مناسبت‌های هفته پیش رو و فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ایام فاطمیه در خلخال پرشور تر از گذشته در پاسداشت مقام حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار خواهد شد.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی اگر بسیجی وار وارد کارزار انتخابات شوند مردم نیز به آن‌ها اعتماد خواهد کرد اما در غیر این صورت درمیان مردم جایگاهی نخواهند داشت.

پایان‌پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583207

مهمترین اخبار ایران و جهان: