نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 18:20

ترافیک در جاده‌های شمال/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک در جاده‌های شمال، گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال از امروز آغاز شد و تا روز شنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز شنبه ۲۶ فروردین ماه امسال خبر داد و با اشاره به ممنوعیت تردد موتور سیکلت به‌جز موتورسیکلت امدادی و انتظامی از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در جاده‌های شمال، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۵روز های سه‌شنبه ۲۲ و چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه امسال  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ فروردین ماه از تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ فروردین از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 
رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامس کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه ۲۲ و چهارشنبه ۲۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴و جمعه ۲۵ فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ از محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر ممنوع است.

 وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود، خاطرنشان کرد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: معمولا پایان‌ هفته‌ها شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که در هفته جادی باتوجه به تعطیلی روز چهارشنبه ترافیک به روز سه‌شنبه رسید و طی ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1141807

مهمترین اخبار ایران و جهان: